Axi Health Прет-а-порте

На 11-ти и 12-ти април 2023г. в централния офис на ЗК Аксиом бяха организирани специални събития под надслов Axi Health Прет-а-порте, на които присъстваха представители на топ 20 от водещите застрахователни брокери в България.

Лайтмотивът на събитията бе лансирането на новия здравен продукт на компанията: Axi Health, който бележи началото на едно ново поколение застрахователни решения в сферата на здравното застраховане и придобивките за служители.

Продуктът съчетава в себе си освен традиционните решения в здравното застраховане и широк спектър от допълнителни опции, някои от които се предлагат за първи път на българския застрахователен пазар: лечение на социалнозначими, критични и тежки заболявания, на стерилитет, ин-витро процедури, алтернативно лечение, медицинска грижа в дома, рехабилитация и физиотерапевтични манипулации след прекарани тежки инфекциозни заболявания, вкл. Covid 19. Axi Health е специално разработена за търсещите, активните, модерни и взискателни клиенти, за работодателите, за които социалната политика не е формална и за които човешкия ресурс е първа грижа. 

Прет-а-порте срещите стартираха с поздравителни думи към присъстващите от г-жа Цветелина МихайловаИзпълнителен директор на Аксиом, както и с кратко представяне на ключовите предимства на застраховката.

Г-жа Михайлова сподели: В Аксиом считаме, че бъдещето на застраховането е в персоналния подход, който зависи от това колко добре познаваме нашите клиенти, техните нужди и очаквания. От бизнес гледна точка нашата цел е да чуем от какво се нуждаят потребителите, да изслушаме и разберем какви са техните проблеми, да предложим решения и да бъдем полезни, да добавим стойност и да им предоставим адекватна подкрепа и съдействие, които са от жизнено значение при здравословен проблем. Нашето послание днес към вас е да предложим заедно на нашите клиенти модерен здравен продукт и да ги уверим, че е важно да ценят себе си и да не правят компромиси със здравето си и със здравната си застраховка.“

Официалното откриване продължи с кратък видео клип с основните характеристики на  новия продукт, оживени дискусии и въпроси от страна на присъстващите. 

Свържете се с нас

Често задавани въпроси

01

Ще пътувам в чужбина с цел лечение. Застраховка Помощ при пътуване ще покрие ли разходите ми?

Това е едно от изключенията по застраховка Помощ при пътуване и тези разходи за лечение няма да бъдат покрити. Застраховката не покрива медицински разноски извършени с цел планирано лечение, както и медицински разноски за състояния, възникнали преди сключването на застраховката.
02

Как да действам, ако се случи застрахователно събитие?

Необходимо е да ни съобщите и да заведете претенция. Сроковете за съобщаване и начинът на завеждане са описани в застрахователния договор. Препоръката ни е при всички случаи да ни се обадите възможно най-скоро след инцидента.
03

Какво да направя, ако имам нужда от неотложна медицинска помощ и/или лечение извън работно време?

В неработно време, можете да посетите избрано от вас лечебно заведение за спешна или неотложна медицинска помощ. Съберете всички медицински и финансови документи за ползваните здравни стоки и услуги. Разходите се възстановяват при условията на вашата Застраховка.
04

Кога и как ще ми плати застрахователя?

До 15 дни след като е получил всички доказателства, застрахователят трябва или да плати, или да откаже, като задължително посочи каква е причината за отказа. Този срок важи за всички предлагани застраховки.
05

Какъв вид сгради могат да се застраховат по застраховка Домашно имущество?

По застраховка „Домашно Имущество” могат да бъдат застраховани апартаменти, къщи, други сгради и постройки от специален тип като гаражи, плевни, огради и др.