Контакти

Свържете се с нас

Цветелина Михайлова връчи грамота за висши постижения в мениджмънта на Христо Борисов от Payhawk

13-11-2025
Застрахователна компания Аксиом е официален партньор на престижния конкурс „Мениджър...
Научи повече

Деветмесечие на успеха: Аксиом отчита значителен ръст на резултатите

10-11-2025
Застрахователна компания „Аксиом“ продължава своето устойчиво развитие и отчита...
Научи повече

ЗК Аксиом – стратегически партньор на CLAIM THE FUTURE 2025

06-11-2025
Международната конференция по застрахователни претенции в София ЗК Аксиом бе стратегически...
Научи повече

Често задавани въпроси

01

Какво да направя, ако имам нужда от неотложна медицинска помощ и/или лечение извън работно време?

В неработно време, можете да посетите избрано от вас лечебно заведение за спешна или неотложна медицинска помощ. Съберете всички медицински и финансови документи за ползваните здравни стоки и услуги. Разходите се възстановяват при условията на вашата Застраховка.
02

Кога трябва да си направя Медицинска застраховка за чужденци в България?

При влизане или транзитно преминаване през територията на Република България е необходимо да имате сключена медицинска застраховка.
03

Какъв вид сгради могат да се застраховат по застраховка Домашно имущество?

По застраховка „Домашно Имущество” могат да бъдат застраховани апартаменти, къщи, други сгради и постройки от специален тип като гаражи, плевни, огради и др.
04

Ще пътувам в чужбина с цел лечение. Застраховка Помощ при пътуване ще покрие ли разходите ми?

Това е едно от изключенията по застраховка Помощ при пътуване и тези разходи за лечение няма да бъдат покрити. Застраховката не покрива медицински разноски извършени с цел планирано лечение, както и медицински разноски за състояния, възникнали преди сключването на застраховката.
05

Как да действам, ако се случи застрахователно събитие?

Необходимо е да ни съобщите и да заведете претенция. Сроковете за съобщаване и начинът на завеждане са описани в застрахователния договор. Препоръката ни е при всички случаи да ни се обадите възможно най-скоро след инцидента.