Контакти

Свържете се с нас

Цветелина Михайлова връчи грамота за висши постижения в мениджмънта на Христо Борисов от Payhawk

13-11-2025
Застрахователна компания Аксиом е официален партньор на престижния конкурс „Мениджър...
Научи повече

Деветмесечие на успеха: Аксиом отчита значителен ръст на резултатите

10-11-2025
Застрахователна компания „Аксиом“ продължава своето устойчиво развитие и отчита...
Научи повече

ЗК Аксиом – стратегически партньор на CLAIM THE FUTURE 2025

06-11-2025
Международната конференция по застрахователни претенции в София ЗК Аксиом бе стратегически...
Научи повече

Често задавани въпроси

01

Ще пътувам в чужбина с цел лечение. Застраховка Помощ при пътуване ще покрие ли разходите ми?

Това е едно от изключенията по застраховка Помощ при пътуване и тези разходи за лечение няма да бъдат покрити. Застраховката не покрива медицински разноски извършени с цел планирано лечение, както и медицински разноски за състояния, възникнали преди сключването на застраховката.
02

Как да действам, ако се случи застрахователно събитие?

Необходимо е да ни съобщите и да заведете претенция. Сроковете за съобщаване и начинът на завеждане са описани в застрахователния договор. Препоръката ни е при всички случаи да ни се обадите възможно най-скоро след инцидента.
03

Кога и как ще ми плати застрахователя?

До 15 дни след като е получил всички доказателства, застрахователят трябва или да плати, или да откаже, като задължително посочи каква е причината за отказа. Този срок важи за всички предлагани застраховки.
04

Какъв вид сгради могат да се застраховат по застраховка Домашно имущество?

По застраховка „Домашно Имущество” могат да бъдат застраховани апартаменти, къщи, други сгради и постройки от специален тип като гаражи, плевни, огради и др.
05

Как мога да получа оферта за продукт за корпоративни клиенти?

За въпроси и оферти, свързани с нашите продукти за корпоративни клиенти, моля пишете ни на [email protected] или се свържете с нас на 0700 400 99.