Бизнес клиенти

Axiom за

Бизнес клиенти

Индивидуални клиенти

Axiom за

Индивидуални клиенти

Изберете нас защото...


Имаме зад гърба си повече от 25 години опит и експертиза в сферата на застраховането

Имаме зад гърба си повече от 25 години опит и експертиза в сферата на застраховането


Предоставяме иновативни и гъвкави застрахователни решения, отговарящи на вашите изисквания

Предоставяме иновативни и гъвкави застрахователни решения, отговарящи на вашите изисквания


Вярваме, че ключът към успеха е разбирането на потребностите и изискванията на всеки наш клиент

Вярваме, че ключът към успеха е разбирането на потребностите и изискванията на всеки наш клиент


Подхождаме с интерес и ентусиазъм към всичко ново, защото просто обичаме това, което правим

Подхождаме с интерес и ентусиазъм към всичко ново, защото просто обичаме това, което правим

Ние сме застрахователна компания Axiom

Предлагаме практични и работещи застрахователни решения за да бъдем полезни на нашите клиенти. Защитаваме това, което е ценно за тях, като осигуряваме безопасност, стабилност и надеждност.

Интервю на Цветелина Михайлова в Бюлетина на АБЗ

15-07-2025
Бюлетин на АБЗ за месец юни 2025/рубрика „За застраховането: Лично“ Интервю с Цветелина...
Научи повече

Аксиом – силата на сигурността зад културата на хуманността

10-07-2025
В свят, където предизвикателствата пред човешкото здраве и благополучие са ежедневие,...
Научи повече

Съобщениe от 8-ми юли 2025г. във връзка с въвеждане на еврото в България

09-07-2025
Уважаеми клиенти и ползватели на застрахователни услуги, На 08.07.2025 година Съветът...
Научи повече

Често задавани въпроси

01

Кога и как ще ми плати застрахователя?

До 15 дни след като е получил всички доказателства, застрахователят трябва или да плати, или да откаже, като задължително посочи каква е причината за отказа. Този срок важи за всички предлагани застраховки.
02

Ще пътувам в чужбина с цел лечение. Застраховка Помощ при пътуване ще покрие ли разходите ми?

Това е едно от изключенията по застраховка Помощ при пътуване и тези разходи за лечение няма да бъдат покрити. Застраховката не покрива медицински разноски извършени с цел планирано лечение, както и медицински разноски за състояния, възникнали преди сключването на застраховката.
03

Как мога да получа оферта за продукт за корпоративни клиенти?

За въпроси и оферти, свързани с нашите продукти за корпоративни клиенти, моля пишете ни на [email protected] или се свържете с нас на 0700 400 99.
04

Имам допълнителна здравна застраховка. Налага се да постъпя за лечение в болница. Необходимо ли е предварително да Ви информирам?

В случай че Ви предстои хоспитализация, не е необходимо да получите потвърждение от застрахователя. Ако имате нужда от съдействие, ние сме готови да Ви подпомогнем в координацията с избраното от Вас лечебно заведение на телефон 0700 400 99 от 9:00 до 17:00 часа в работни дни.
05

Какъв вид сгради могат да се застраховат по застраховка Домашно имущество?

По застраховка „Домашно Имущество” могат да бъдат застраховани апартаменти, къщи, други сгради и постройки от специален тип като гаражи, плевни, огради и др.