Музиката носи удоволствие за всеки

Тази вечер в Uni Art Gallery музикантите от Трио Либера ще разгърнат своята неподправена виртуозност с репертоар, който обхваща музикални композиции от епохата на барока до наши дни, в съзвучие на няколко великолепни соло инструмента - обой, фагот и пиано.  

Концертът е организиран с любезното съдействие на Застрахователна компания Аксиом, Посолството на Кралство Дания и Нов Български Университет.

Трио Либера е динамичен и многостранен ансамбъл съставен от трима утвърдени музиканти – Нилс Дитман, Марина Савова и Александър Ленков. Публиката ще има възможността да съпреживее музикалните вълнения на френската класическа музика чрез бароковите композиции на Франсоа Девиен, Теодор Лали, Франсис Пуленк и Еужен Боца.

„Считам, че класическата музика е мост между поколения и епохи. Това, което ни мотивира да подкрепим музикалната изява на Трио Либера, е вярата в тяхната амбиция и желание да направят класическата музика достояние на младите поколения, да споделят страстта си към камерната музика и да популяризират красотата на дървените духови инструменти. Като застраховател, ние твърдо вярваме, че развитието на дългосрочната устойчивост на бизнеса е тясно свързано с цялостното благосъстояние и развитие на обществото“, сподели Цветелина Михайлова, изпълнителен директор на ЗК Аксиом. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Свържете се с нас

Често задавани въпроси

01

Какви покрития има по застраховка Домашно имущество?

Стандартното покритие включва основните рискове – пожар, природни бедствия, наводнения, бури, градушки. Допълнително, по ваше желание може да се включат покрития като земетресение, кражба, злоумишлени действия на трети лица и други. 
02

Какво да направя, ако имам нужда от неотложна медицинска помощ и/или лечение извън работно време?

В неработно време, можете да посетите избрано от вас лечебно заведение за спешна или неотложна медицинска помощ. Съберете всички медицински и финансови документи за ползваните здравни стоки и услуги. Разходите се възстановяват при условията на вашата Застраховка.
03

Как мога да получа оферта за продукт за корпоративни клиенти?

За въпроси и оферти, свързани с нашите продукти за корпоративни клиенти, моля пишете ни на [email protected] или се свържете с нас на 0700 400 99.
04

Как да действам, ако се случи застрахователно събитие?

Необходимо е да ни съобщите и да заведете претенция. Сроковете за съобщаване и начинът на завеждане са описани в застрахователния договор. Препоръката ни е при всички случаи да ни се обадите възможно най-скоро след инцидента.
05

Кога и как ще ми плати застрахователя?

До 15 дни след като е получил всички доказателства, застрахователят трябва или да плати, или да откаже, като задължително посочи каква е причината за отказа. Този срок важи за всички предлагани застраховки.