Европейските магистрали - новият Бермудски триъгълник

Знаете ли, че през последните години кражбите на товари в Европа продължават да се увеличават.

Според статия в транспортното списание StraGü:

Бермудският триъгълник през последните години за превозвачите не е Атлантическо море, а по-скоро пътищата на Европа. Освен ежедневните предизвикателства в транспортния бизнес, много превозвачи се сблъскват все повече с нарастващата престъпност по магистралите и последствията, произтичащи от тази ситуация.

Ето и някои интересни цифри:

  • Около 4%  са отвличанията,  а процентът на кражби на товари от обществени паркинги е над 64% - най-големият риск от кражби е по време на периодите на почивка.
  • Регионът в Европа с най-много кражби на товари се простира от германския Рейнланд през Северна Франция и Белгия до Великобритания – т.нар. Бермудският триъгълник.
  • Само в този регион власти са регистрирали над 14 хиляди кражби на товари през изминалата година.

А най-търсените продуктови групи, които са в полезренито на добре организираните банди от крадци са:

  • Храни/ Напитки 16 %
  • Електронно оборудване 16 %
  • Автомобилни части / Гуми 13 %
  • Текстилни изделия 13 %
  • Продукти за бита 11 %
  • Метали 10 %

Съветът на експертите е задължително товарите да бъдат покрити срещу тези рискове чрез допълнителни специални условия по застраховка „Товари по време на превоз“(Карго), както и служителите на превозвачите при почивки да паркират на обезопасените зони за паркиране.

Нашите експерти са на разположение за безплатна консултация, за да ви помогнат да изберете застрахователно покритие, които най-добре отговаря на вашите нужди.

Свържете се с нас

Често задавани въпроси

01

Имам допълнителна здравна застраховка. Налага се да постъпя за лечение в болница. Необходимо ли е предварително да Ви информирам?

В случай че Ви предстои хоспитализация, не е необходимо да получите потвърждение от застрахователя. Ако имате нужда от съдействие, ние сме готови да Ви подпомогнем в координацията с избраното от Вас лечебно заведение на телефон 0700 400 99 от 9:00 до 17:00 часа в работни дни.
02

Кога и как ще ми плати застрахователя?

До 15 дни след като е получил всички доказателства, застрахователят трябва или да плати, или да откаже, като задължително посочи каква е причината за отказа. Този срок важи за всички предлагани застраховки.
03

Ще пътувам в чужбина с цел лечение. Застраховка Помощ при пътуване ще покрие ли разходите ми?

Това е едно от изключенията по застраховка Помощ при пътуване и тези разходи за лечение няма да бъдат покрити. Застраховката не покрива медицински разноски извършени с цел планирано лечение, както и медицински разноски за състояния, възникнали преди сключването на застраховката.
04

Какво да направя, ако имам нужда от неотложна медицинска помощ и/или лечение извън работно време?

В неработно време, можете да посетите избрано от вас лечебно заведение за спешна или неотложна медицинска помощ. Съберете всички медицински и финансови документи за ползваните здравни стоки и услуги. Разходите се възстановяват при условията на вашата Застраховка.
05

Как да действам, ако се случи застрахователно събитие?

Необходимо е да ни съобщите и да заведете претенция. Сроковете за съобщаване и начинът на завеждане са описани в застрахователния договор. Препоръката ни е при всички случаи да ни се обадите възможно най-скоро след инцидента.