Официално откриване на нови регионални офиси на Аксиом

На 12-ти и 13-ти март се състоя официална церемония по откриване на новите регионални офиси на ЗК Аксиом в Бургас и Варна. Локациите са на ключови и удобни места – в Бургас на ул. "Цар Симеон І" №65, а във Варна – на ул. "Дръзки" № 29. Регионалните офиси отговарят на най-високите стандарти и изисквания за модерна и функционална бизнес среда, където партньори и клиенти на компанията могат да получат пълния набор от застрахователни услуги и консултации.

Специални гости на церемонията по откриването бяха представители на национални и местни застрахователни брокери, клиенти и гости. Официалното откриване бе придружено с водосвет за здраве и успешна година, с което бе дадено началото и на първия работен ден на служителите в новиите офиси.

Церемонията уважиха Председателят на СД и изпълнителен директор Цветелина Михайлова и Калин Костов – Прокурист, които пожелаха здраве и успех на всички присъстващи, както и много доволни клиенти.

Новите офиси са част от стратегията на ЗК Аксиом за модернизиране и устойчиво развитие чрез подобряване на обслужването и разширяване на обхвата на предлаганите услуги във всички центрове и офиси – с мисъл към удобството и потребностите на клиентите.

Свържете се с нас

Често задавани въпроси

01

Какъв вид сгради могат да се застраховат по застраховка Домашно имущество?

По застраховка „Домашно Имущество” могат да бъдат застраховани апартаменти, къщи, други сгради и постройки от специален тип като гаражи, плевни, огради и др.
02

Как мога да получа оферта за продукт за корпоративни клиенти?

За въпроси и оферти, свързани с нашите продукти за корпоративни клиенти, моля пишете ни на [email protected] или се свържете с нас на 0700 400 99.
03

Какво да направя, ако имам нужда от неотложна медицинска помощ и/или лечение извън работно време?

В неработно време, можете да посетите избрано от вас лечебно заведение за спешна или неотложна медицинска помощ. Съберете всички медицински и финансови документи за ползваните здравни стоки и услуги. Разходите се възстановяват при условията на вашата Застраховка.
04

Как да действам, ако се случи застрахователно събитие?

Необходимо е да ни съобщите и да заведете претенция. Сроковете за съобщаване и начинът на завеждане са описани в застрахователния договор. Препоръката ни е при всички случаи да ни се обадите възможно най-скоро след инцидента.
05

Имам допълнителна здравна застраховка. Налага се да постъпя за лечение в болница. Необходимо ли е предварително да Ви информирам?

В случай че Ви предстои хоспитализация, не е необходимо да получите потвърждение от застрахователя. Ако имате нужда от съдействие, ние сме готови да Ви подпомогнем в координацията с избраното от Вас лечебно заведение на телефон 0700 400 99 от 9:00 до 17:00 часа в работни дни.