Що е то застраховка за дома

Застраховката за дома е съществен инструмент за управление на риска. Той предоставя защита в случай на непредвидени събития, като пожар, наводнение или други щети върху вашето имущество.

Знаете ли, че … този вид застраховка не е само финансова транзакция. Тя е ангажимент за сигурност, който може да ни предпази от значителни финансови загуби. Основната идея е да се компенсират загубите и да се възстанови имотът до състоянието, в което е бил преди възникването на щетата.

При избора на застрахователна полица, е критично да се внимава не само на цената, но и на обхвата на покритие, лимитите на отговорност и изключенията, които са описани в условията. Базовото покритие обикновено включва рискове, свързани с недвижимото имущество като апартамент или къща, и трайно монтираните елементи в тях. В случай на наводнение, например, такова покритие би обезщетило щетите по стените и пода, но не и увредената техника или мебели, освен ако не сте включили и покритие за движимото имущество. В този смисъл може да кажем: Остави гмуркането на професионалистите :) Ако имаш застраховка за дома, то спуканият водопровод съвсем не означава, че работата ти е спукана.

Например комбинираната пакетна застраховка за дома AxiHome  покрива и домашно имущество, техника и обзавеждане, които служат за обичайно ползване в домакинството, включително и инсталации и съоръжения, като фотоволтаични панели, слънчеви колектори и други подобни. както и късо съединение, чупене на стъкла, кражба, отговорност към трети лица(особено за тези, които живеят в жилищни кооперации).

Добре е, преди да закупите застраховка за дома, да се консултирате с нашите специалисти, за да сте сигурни, че покритието отговаря на вашите нужди и предпочитания.

Така се гарантира, че полицата ще отговаря на специфичните нужди и обстоятелства на всеки индивид. Информирането и разбирането на тези аспекти е ключово за осигуряване на подходяща защита и спокойствие.

Свържете се с нас

Често задавани въпроси

01

Имам допълнителна здравна застраховка. Налага се да постъпя за лечение в болница. Необходимо ли е предварително да Ви информирам?

В случай че Ви предстои хоспитализация, не е необходимо да получите потвърждение от застрахователя. Ако имате нужда от съдействие, ние сме готови да Ви подпомогнем в координацията с избраното от Вас лечебно заведение на телефон 0700 400 99 от 9:00 до 17:00 часа в работни дни.
02

Как мога да получа оферта за продукт за корпоративни клиенти?

За въпроси и оферти, свързани с нашите продукти за корпоративни клиенти, моля пишете ни на [email protected] или се свържете с нас на 0700 400 99.
03

Как да действам, ако се случи застрахователно събитие?

Необходимо е да ни съобщите и да заведете претенция. Сроковете за съобщаване и начинът на завеждане са описани в застрахователния договор. Препоръката ни е при всички случаи да ни се обадите възможно най-скоро след инцидента.
04

Кога и как ще ми плати застрахователя?

До 15 дни след като е получил всички доказателства, застрахователят трябва или да плати, или да откаже, като задължително посочи каква е причината за отказа. Този срок важи за всички предлагани застраховки.
05

Какъв вид сгради могат да се застраховат по застраховка Домашно имущество?

По застраховка „Домашно Имущество” могат да бъдат застраховани апартаменти, къщи, други сгради и постройки от специален тип като гаражи, плевни, огради и др.