ЗК Аксиом АД с награда в изданието Winter Bright Awards 2024

ЗК Аксиом  получи номинация в категория „Застраховане и осигуряване“ на Winter Bright Awards 2024 и бе обявено за призьор от медийното жури, състоящо се от десет независими журналисти от популярните телевизии, вестници и сайтове в България. 

Официалната церемония за връчване на наградите се състоя на 5-ти декември в Зала София, Хотел Маринела и бе организирана от Балканската Медийна Асоциация с поддръжката на Министерство на туризма, Комисиите в Народното събрание и над 20 водещи медии.

Наградната статуетка на Застрахователна компания Аксиом АД  бе връчена на изпълнителния директор Цветелина Михайлова от Камелия Павлова от Сейф Нюз БГ.

Да бъдем призьори в престижна класация като Bright Awards е истинско признание за нас, което показва че въпреки неблагоприятните макроикономически условия през изминаващата 2024г., ЗК Аксиом разширява своите позиции на застрахователния пазар, продължавайки успешното си развитие и реализирайки ръст с близо 105% в премийния приход спрямо 2023 г., благодарение на усилията и работата на целия екип. Специални благодарности на организаторите и уважаемото жури за наградата!“, заяви изпълнителният директор Цветелина Михайлова.

Поредното издание на Bright Awards събра известни личности, с принос и заслуги в сферите на бизнеса, науката и образованието, културата, застраховането, здравето, спорта и услугите. Целта на конкурса е отличаването на най - успешните и добре развиващи се български брандове и фирми.  Критериите, по които са избрани призьорите, включват финансови резултати, бизнес потенциал и иновации, ефективна оперативна дейност, брандинг, маркетинг и ниво на обслужване на клиенти.

За доброто настроение на гостите се погрижиха певците Искрен Пецов, Краси Недялков и Йоанна Драгнева.

Свържете се с нас

Често задавани въпроси

01

Ще пътувам в чужбина с цел лечение. Застраховка Помощ при пътуване ще покрие ли разходите ми?

Това е едно от изключенията по застраховка Помощ при пътуване и тези разходи за лечение няма да бъдат покрити. Застраховката не покрива медицински разноски извършени с цел планирано лечение, както и медицински разноски за състояния, възникнали преди сключването на застраховката.
02

Имам допълнителна здравна застраховка. Налага се да постъпя за лечение в болница. Необходимо ли е предварително да Ви информирам?

В случай че Ви предстои хоспитализация, не е необходимо да получите потвърждение от застрахователя. Ако имате нужда от съдействие, ние сме готови да Ви подпомогнем в координацията с избраното от Вас лечебно заведение на телефон 0700 400 99 от 9:00 до 17:00 часа в работни дни.
03

Какво да направя, ако имам нужда от неотложна медицинска помощ и/или лечение извън работно време?

В неработно време, можете да посетите избрано от вас лечебно заведение за спешна или неотложна медицинска помощ. Съберете всички медицински и финансови документи за ползваните здравни стоки и услуги. Разходите се възстановяват при условията на вашата Застраховка.
04

Кога и как ще ми плати застрахователя?

До 15 дни след като е получил всички доказателства, застрахователят трябва или да плати, или да откаже, като задължително посочи каква е причината за отказа. Този срок важи за всички предлагани застраховки.
05

Как мога да получа оферта за продукт за корпоративни клиенти?

За въпроси и оферти, свързани с нашите продукти за корпоративни клиенти, моля пишете ни на [email protected] или се свържете с нас на 0700 400 99.