Официално откриване на новия регионален офис на Аксиом в Русе

На 16-ти януари 2025 г., се състоя официална церемония по откриване на новия регионален офис на Застрахователна компания Аксиом в Русе. Офисът на компанията се намира в ж.к. Хъшове, ул.“Цар Асен“ № 3. 

Домакин на събитието бе регионалният мениджър Теодор Гатев, а специални гости бяха представители на местни и национални застрахователни брокери, клиенти и гости. Официалното откриване бе придружено с водосвет за здраве и успешна година, с което бе дадено началото и на първия работен ден на служителите в новия офис.

Церемонията уважиха Председателят на СД и изпълнителен директор Цветелина Михайлова и Калин Костов – Прокурист, които пожелаха здраве и успех на всички присъстващи, както и много доволни клиенти.

Четвъртият регионален офис е част от стратегията на ЗК Аксиом за устойчиво развитие чрез подобряване на обслужването и разширяване на обхвата й в град Русе и региона.  

Събитието премина в приятелска атмосфера и поздравления от присъстващите към домакините за приятната обстановка и интересната дискусия за представените продукти и услуги на компанията.

Свържете се с нас

Често задавани въпроси

01

Имам допълнителна здравна застраховка. Налага се да постъпя за лечение в болница. Необходимо ли е предварително да Ви информирам?

В случай че Ви предстои хоспитализация, не е необходимо да получите потвърждение от застрахователя. Ако имате нужда от съдействие, ние сме готови да Ви подпомогнем в координацията с избраното от Вас лечебно заведение на телефон 0700 400 99 от 9:00 до 17:00 часа в работни дни.
02

Кога и как ще ми плати застрахователя?

До 15 дни след като е получил всички доказателства, застрахователят трябва или да плати, или да откаже, като задължително посочи каква е причината за отказа. Този срок важи за всички предлагани застраховки.
03

Какъв вид сгради могат да се застраховат по застраховка Домашно имущество?

По застраховка „Домашно Имущество” могат да бъдат застраховани апартаменти, къщи, други сгради и постройки от специален тип като гаражи, плевни, огради и др.
04

Как мога да получа оферта за продукт за корпоративни клиенти?

За въпроси и оферти, свързани с нашите продукти за корпоративни клиенти, моля пишете ни на [email protected] или се свържете с нас на 0700 400 99.
05

Как да действам, ако се случи застрахователно събитие?

Необходимо е да ни съобщите и да заведете претенция. Сроковете за съобщаване и начинът на завеждане са описани в застрахователния договор. Препоръката ни е при всички случаи да ни се обадите възможно най-скоро след инцидента.