За поредна година ЗК Аксиом бележи значителен ръст на премийния приход

За трета година ЗК Аксиом показва значително подобряване на всички заложени ключови индикатори за 2024, благодарение на отличното си представяне в продажбите на финансови, имуществени, отговорности, злополуки и здравни продукти.

Компанията продължава да бъде една от най-динамично развиващите се на пазара и затвърждава позициите си чрез реализиране на силни финансови резултати, предлагане на иновативни застрахователни решения, високо качество на услугите и отговорно отношение към своите клиенти.

Според окончателните данни, публикувани от КФН, брутният премиен приход на компанията постигна ръст от 120.5% през 2024 г. спрямо предходната година, надминавайки растежа на пазара. Брутните записани премии на компанията към края на миналата година възлизат на близо 15,2 млн. лева, а пазарният ѝ дял достига 0,4 %. За сравнение, те бяха съответно 6,9 млн. лева и 0,2 % към края на 2023 г.

Основният дял на брутните премии се формира от застраховки Гаранции – почти 8,5 млн. лв. и така компанията се придвижва на пета позиция на пазара по тази бизнес линия към края на 2024 г. Компанията потвърждава високата си капиталова позиция с коефициент на платежоспособност на равнище от 127% към края на 2024 г.

Изпълнителният директор Цветелина Михайлова, коментира: „Постигнатите резултати за 2024 г. още веднъж потвърждават успеха на нашата стратегия за диверсифициране на застрахователния ни портфейл и печеливш ръст на бизнеса чрез увеличаване дела на застраховки Гаранции, Здравни, Имущество, Отговорности и Злополука в продажбите на компанията, следвайки  разумна подписваческа политика. Екипът на ЗК Аксиом ще продължи да работи в тази насока, като гарантира стабилност, ефективност и отдаденост към интересите на нашите клиенти чрез разработване и предлагане на висококачествени и иновативни продукти и услуги.

Свържете се с нас

Често задавани въпроси

01

Как мога да получа оферта за продукт за корпоративни клиенти?

За въпроси и оферти, свързани с нашите продукти за корпоративни клиенти, моля пишете ни на [email protected] или се свържете с нас на 0700 400 99.
02

Какво да направя, ако имам нужда от неотложна медицинска помощ и/или лечение извън работно време?

В неработно време, можете да посетите избрано от вас лечебно заведение за спешна или неотложна медицинска помощ. Съберете всички медицински и финансови документи за ползваните здравни стоки и услуги. Разходите се възстановяват при условията на вашата Застраховка.
03

Ще пътувам в чужбина с цел лечение. Застраховка Помощ при пътуване ще покрие ли разходите ми?

Това е едно от изключенията по застраховка Помощ при пътуване и тези разходи за лечение няма да бъдат покрити. Застраховката не покрива медицински разноски извършени с цел планирано лечение, както и медицински разноски за състояния, възникнали преди сключването на застраховката.
04

Имам допълнителна здравна застраховка. Налага се да постъпя за лечение в болница. Необходимо ли е предварително да Ви информирам?

В случай че Ви предстои хоспитализация, не е необходимо да получите потвърждение от застрахователя. Ако имате нужда от съдействие, ние сме готови да Ви подпомогнем в координацията с избраното от Вас лечебно заведение на телефон 0700 400 99 от 9:00 до 17:00 часа в работни дни.
05

Кога трябва да си направя Медицинска застраховка за чужденци в България?

При влизане или транзитно преминаване през територията на Република България е необходимо да имате сключена медицинска застраховка.