AxiFamily – Застраховка Здраве & Дом в едно изцяло онлайн

В съвременното забързано ежедневие сигурността и удобството са сред най-важните приоритети за всяко семейство. Новата застраховка AxiFamily от ЗК Аксиом е създадена именно с тази цел – да предложи цялостна защита на здравето и дома в един комбиниран продукт, достъпен изцяло онлайн чрез дигиталната платформа на компанията MyAxiom.

Какво представлява AxiFamily?

AxiFamily е иновативна застраховка, която обединява здравна грижа и имуществена защита в единна полица. Продуктът е специално разработен  за активни семейства, които искат спокойствие, сигурност и възможност да управляват всичко бързо и лесно – директно от телефона или компютъра си.

Клиентите могат да избират между два варианта с различни лимити на покритие – AxiSmart и AxiComfort, съобразени с индивидуалните ви нужди и предпочитания.

Основните покрития на продукта включват здравна грижа за вас и членовете на вашето семейство, като прегледи при специалист по профила на заболяването, лабораторни, морфологични и образни изследвания, физиотерапия по назначение на лекар, болничен престой с покритие до 130% от стойността на клиничната пътека (включително консумативи, избор на екип, роботизирана хирургия и др.)  и лекарствени средства. От друга страна получавате и необходимата защита за вашия дом, която включва покритие на недвижимо и движимо имущество, включително прилежащи общи части, рискове като пожар, природни бедствия, земетресение, късо съединение, аварии, кражба с взлом, чупене на стъкла и др., гражданска отговорност към трети лица, разходи при загуба или кражба на ключ и покритие на още много рискове спрямо избрания от вас вариант на покритие. Допълнително може да изберете още някои опции, които да ви предоставят спокойствие и финансова увереност при неочаквани инциденти, като:

  • Правна помощ – правни консултации с адвокат или нотариус при казуси, свързани със застрахованото лице или имущество
  • Мемориална подкрепа – финансова помощ при смърт на застраховано по полицата лице
  • Дентално лечение – лечение на кариес, екстракции, пломби и възстановяване на счупени коронки
  • Защита за домашен любимец – медицински разходи при злополука на куче или котка

Основни предимства на AxiFamily са комбинираното покритие за здравето  и дома ви – на по-ниска цена в сравнение с отделни застраховки, избор на лимити и допълнителни опции. Застраховката се предлага изцяло онлайн и се сключва за под 5 минути – без хартия, без посещения в офис през вашия телефон или компютър. Може да я платите еднократно или на две или четири вноски с дебитна или кредитна карта и ще получите вашата полицата и всички прилежащи документи на посочен от вас електронен адрес.

С AxiFamily получавате не просто застраховка, а комплексна грижа за вас и вашето семейство – сигурна, достъпна и лесна за използване.

Свържете се с нас

Често задавани въпроси

01

Какво да направя, ако имам нужда от неотложна медицинска помощ и/или лечение извън работно време?

В неработно време, можете да посетите избрано от вас лечебно заведение за спешна или неотложна медицинска помощ. Съберете всички медицински и финансови документи за ползваните здравни стоки и услуги. Разходите се възстановяват при условията на вашата Застраховка.
02

Ще пътувам в чужбина с цел лечение. Застраховка Помощ при пътуване ще покрие ли разходите ми?

Това е едно от изключенията по застраховка Помощ при пътуване и тези разходи за лечение няма да бъдат покрити. Застраховката не покрива медицински разноски извършени с цел планирано лечение, както и медицински разноски за състояния, възникнали преди сключването на застраховката.
03

Какъв вид сгради могат да се застраховат по застраховка Домашно имущество?

По застраховка „Домашно Имущество” могат да бъдат застраховани апартаменти, къщи, други сгради и постройки от специален тип като гаражи, плевни, огради и др.
04

Какви покрития има по застраховка Домашно имущество?

Стандартното покритие включва основните рискове – пожар, природни бедствия, наводнения, бури, градушки. Допълнително, по ваше желание може да се включат покрития като земетресение, кражба, злоумишлени действия на трети лица и други. 
05

Как да действам, ако се случи застрахователно събитие?

Необходимо е да ни съобщите и да заведете претенция. Сроковете за съобщаване и начинът на завеждане са описани в застрахователния договор. Препоръката ни е при всички случаи да ни се обадите възможно най-скоро след инцидента.