Здравна грижа без граници: AxiHealth Global с премиера в Бургас и Варна

ЗК Аксиом представи своята международна здравна застраховка AxiHealth Global на специални събития в Бургас и Варна, с вдъхновение от мисията си да постави здравето на първо място. В свят, в който мобилността, дистанционната работа и глобалният начин на живот са реалност, здравната сигурност придобива ново измерение. Все по-често потребителите търсят устойчиви, гъвкави и надеждни решения за медицинско покритие извън пределите на родината.

Морските градове посрещнаха с интерес иновативния здравен продукт. Международна здравна застраховка AxiHealth Global е цялостно решение, създадено с грижа за хората – независимо дали става въпрос за глобално опериращ бизнес или за индивидуален клиент, който пътува, работи или живее извън страната.

Събитията обединиха представители на бизнеса, членове на Дамски клуб „Бизнес на високи токчета“ и всички, които ценят сигурността зад граница.

Гостите се запознаха с основните предимства на AxiHealth Global:

  • Пълно медицинско покритие в над 190 държави с достъп до първокласни медицински услуги
  • Гъвкави планове за компании и частни лица
  • Финансова защита при необходимост от прегледи, високоспециализирани изследвания и лечение
  • 24/7 асистънс, евакуация и репатриране
  • Интуитивна дигитална платформа за завеждане на щети

С гордост предлагаме на българския пазар здравна застраховка, която отговаря на най-високите международни стандарти. Интересът е изключителен – това е знак, че бизнесът и хората търсят интелигентни решения за мобилния начин на живот“, споделиха от ЗК Аксиом.

След успешното представяне, компанията подготвя нова вълна от събития в още български градове през есента, както и интерактивни уебинари, достъпни за онлайн аудиторията.

Свържете се с нас

Често задавани въпроси

01

Имам допълнителна здравна застраховка. Налага се да постъпя за лечение в болница. Необходимо ли е предварително да Ви информирам?

В случай че Ви предстои хоспитализация, не е необходимо да получите потвърждение от застрахователя. Ако имате нужда от съдействие, ние сме готови да Ви подпомогнем в координацията с избраното от Вас лечебно заведение на телефон 0700 400 99 от 9:00 до 17:00 часа в работни дни.
02

Кога и как ще ми плати застрахователя?

До 15 дни след като е получил всички доказателства, застрахователят трябва или да плати, или да откаже, като задължително посочи каква е причината за отказа. Този срок важи за всички предлагани застраховки.
03

Какво да направя, ако имам нужда от неотложна медицинска помощ и/или лечение извън работно време?

В неработно време, можете да посетите избрано от вас лечебно заведение за спешна или неотложна медицинска помощ. Съберете всички медицински и финансови документи за ползваните здравни стоки и услуги. Разходите се възстановяват при условията на вашата Застраховка.
04

Какви покрития има по застраховка Домашно имущество?

Стандартното покритие включва основните рискове – пожар, природни бедствия, наводнения, бури, градушки. Допълнително, по ваше желание може да се включат покрития като земетресение, кражба, злоумишлени действия на трети лица и други. 
05

Какъв вид сгради могат да се застраховат по застраховка Домашно имущество?

По застраховка „Домашно Имущество” могат да бъдат застраховани апартаменти, къщи, други сгради и постройки от специален тип като гаражи, плевни, огради и др.