Финансовите резултати и постиженията, както и стратегическите цели на Компанията за следващия период, бяха сред основните теми, обсъдени по време на годишния семинар на ЗК „Аксиом“, проведен на 7-ми и 8-ми ноември в Гранд Ризорт Павел баня. В събитието взеха участие служителите на Централното управление, представителите на регионалните структури, както и висшият мениджмънт на компанията.
Изпълнителният директор Цветелина Михайлова откри семинара с представяне на отличните финансови резултати, включително над 182% ръст на премийния приход за деветмесечието на 2025 г. спрямо същият период на 2024 г. Тя акцентира върху повишената оперативна ефективност, която отразява засилената пазарна активност, успешните партньорства и разширяването на дигиталните услуги. Сред ключовите акценти бяха и новите стратегически проекти, реализирани през 2025 г., насочени към оптимизация на клиентското обслужване, дигитализация на процесите и развитие на ключови бизнес линии. Участниците обсъдиха подробно напредъка по изпълнението на целите, развитието на продажбените процеси и визията за устойчив растеж на компанията.
Втората част на събитието предложи на участниците едно истинско WOW изживяване, насочено към сплотяване на екипа, развиване на креативността и насърчаване на екипния дух. Служителите на ЗК „Аксиом“ бяха потопени в забавния и вълнуващ свят на модата, където се превъплътиха в дизайнери, стилисти и модели. Разделени на отбори, те получиха специални упътвания и материали, с които за ограничено време трябваше да създадат свой уникален модел, представител на екипа им в рамките на импровизиран Axi Fashion Day. Всеки отбор разработи свое послание, визия, костюми, хореография и музикално оформление, демонстрирайки творчески потенциал, чувство за хумор и силно чувство за екипност.
Събитието се превърна в ярко доказателство, че екипът на ЗК „Аксиом“ не само постига високи бизнес резултати, но и умее да работи, вдъхновява и забавлява се заедно, превръщайки всеки успех в споделено преживяване.