Вход за посредници
My axiom
EN
IT
0700 400 99
Нашите продукти
Бизнес клиенти
Здравни застраховки
Застраховки Злополука
Имуществени застраховки
Застраховки Гаранции
Разни финансови загуби
Застраховки Отговорности
Карго
Застраховки за пътуване
Индивидуални клиенти
Застраховки за дома
Застраховки за пътуване
Здравни застраховки
Полезно
Категории
Информация за клиента
Подаване и разглеждане на жалби
Списък лечебни заведения
Помощ при щета
Категории
Електронна заявка на щета
Здравни застраховки
Застраховки злополука
Помощ при пътуване
Медицинска застраховка за чужденци
Застраховка за гости на хотел
Застраховка имущество
Карго
За нас
Категории
Корпоративно представяне
Мисия, визия и ценности
Мениджмънт
Партньори
Финансова информация
Новини
Кариери
Контакти
Често задавани въпроси
Често задавани въпроси
01
Ще пътувам в чужбина с цел лечение. Застраховка Помощ при пътуване ще покрие ли разходите ми?
Това е едно от изключенията по застраховка Помощ при пътуване и тези разходи за лечение няма да бъдат покрити. Застраховката не покрива медицински разноски извършени с цел планирано лечение, както и медицински разноски за състояния, възникнали преди сключването на застраховката.
02
Как мога да получа оферта за продукт за корпоративни клиенти?
За въпроси и оферти, свързани с нашите продукти за корпоративни клиенти, моля пишете ни на
[email protected]
или се свържете с нас на 0700 400 99.
03
Какви покрития има по застраховка Домашно имущество?
Стандартното покритие включва основните рискове – пожар, природни бедствия, наводнения, бури, градушки. Допълнително, по ваше желание може да се включат покрития като земетресение, кражба, злоумишлени действия на трети лица и други.
04
Имам допълнителна здравна застраховка. Налага се да постъпя за лечение в болница. Необходимо ли е предварително да Ви информирам?
В случай че Ви предстои хоспитализация, не е необходимо да получите потвърждение от застрахователя. Ако имате нужда от съдействие, ние сме готови да Ви подпомогнем в координацията с избраното от Вас лечебно заведение на телефон 0700 400 99 от 9:00 до 17:00 часа в работни дни.
05
Как да действам, ако се случи застрахователно събитие?
Необходимо е да ни съобщите и да заведете претенция. Сроковете за съобщаване и начинът на завеждане са описани в застрахователния договор. Препоръката ни е при всички случаи да ни се обадите възможно най-скоро след инцидента.