Често задавани въпроси

Често задавани въпроси

01

Кога и как ще ми плати застрахователя?

До 15 дни след като е получил всички доказателства, застрахователят трябва или да плати, или да откаже, като задължително посочи каква е причината за отказа. Този срок важи за всички предлагани застраховки.
02

Как да действам, ако се случи застрахователно събитие?

Необходимо е да ни съобщите и да заведете претенция. Сроковете за съобщаване и начинът на завеждане са описани в застрахователния договор. Препоръката ни е при всички случаи да ни се обадите възможно най-скоро след инцидента.
03

Кога трябва да си направя Медицинска застраховка за чужденци в България?

При влизане или транзитно преминаване през територията на Република България е необходимо да имате сключена медицинска застраховка.
04

Какъв вид сгради могат да се застраховат по застраховка Домашно имущество?

По застраховка „Домашно Имущество” могат да бъдат застраховани апартаменти, къщи, други сгради и постройки от специален тип като гаражи, плевни, огради и др.
05

Как мога да получа оферта за продукт за корпоративни клиенти?

За въпроси и оферти, свързани с нашите продукти за корпоративни клиенти, моля пишете ни на [email protected] или се свържете с нас на 0700 400 99.