Вход за посредници
My axiom
EN
IT
0700 400 99
Нашите продукти
Бизнес клиенти
Здравни застраховки
Застраховки Злополука
Имуществени застраховки
Застраховки Гаранции
Разни финансови загуби
Застраховки Отговорности
Карго
Застраховки за пътуване
Индивидуални клиенти
Застраховки за дома
Застраховки за пътуване
Здравни застраховки
Застраховки за семейството
Полезно
Категории
Информация за клиента
Подаване и разглеждане на жалби
Списък лечебни заведения
Помощ при щета
Категории
Електронна заявка на щета
Здравни застраховки
Застраховки злополука
Помощ при пътуване
Медицинска застраховка за чужденци
Застраховка за гости на хотел
Застраховка имущество
Карго
За нас
Категории
Корпоративно представяне
Мисия, визия и ценности
Мениджмънт
Партньори
Финансова информация
Новини
Кариери
Контакти
Често задавани въпроси
Често задавани въпроси
01
Имам допълнителна здравна застраховка. Налага се да постъпя за лечение в болница. Необходимо ли е предварително да Ви информирам?
В случай че Ви предстои хоспитализация, не е необходимо да получите потвърждение от застрахователя. Ако имате нужда от съдействие, ние сме готови да Ви подпомогнем в координацията с избраното от Вас лечебно заведение на телефон 0700 400 99 от 9:00 до 17:00 часа в работни дни.
02
Кога трябва да си направя Медицинска застраховка за чужденци в България?
При влизане или транзитно преминаване през територията на Република България е необходимо да имате сключена медицинска застраховка.
03
Какви покрития има по застраховка Домашно имущество?
Стандартното покритие включва основните рискове – пожар, природни бедствия, наводнения, бури, градушки. Допълнително, по ваше желание може да се включат покрития като земетресение, кражба, злоумишлени действия на трети лица и други.
04
Ще пътувам в чужбина с цел лечение. Застраховка Помощ при пътуване ще покрие ли разходите ми?
Това е едно от изключенията по застраховка Помощ при пътуване и тези разходи за лечение няма да бъдат покрити. Застраховката не покрива медицински разноски извършени с цел планирано лечение, както и медицински разноски за състояния, възникнали преди сключването на застраховката.
05
Кога и как ще ми плати застрахователя?
До 15 дни след като е получил всички доказателства, застрахователят трябва или да плати, или да откаже, като задължително посочи каква е причината за отказа. Този срок важи за всички предлагани застраховки.