Аксиом със силен ръст на оперативния резултат

Застрахователна компания Аксиом продължава да постига силен ръст на оперативния резултат, дължащ се на всички бизнес сегменти  

Резултатите и постиженията през 2024 г., както и целите и стратегията за развитие на Компанията през 2025 г. бяха част от темите, обсъдени на проведения на 21-ри и 22-ти март семинар на ЗК Аксиом в Катарино.

В събитието взеха участие служителите на ЦУ и представителите на регионалните структури на ЗК Аксиом, както и представители на висшия мениджмънт.

Изпълнителният директор Цветелина Михайлова откри семинара, презентирайки положителните резултати и постигнатият ръст на премийния приход от над 118% за 2024,  реализираните проекти и внедрените дигитални функционалности, както и поставените бизнес цели и приоритетите през 2025 г. за развитието на бизнеса.  

В рамките на семинара участниците  обсъдиха задълбочено развитието на продажбените процеси по различните линии бизнес и изпълнението на заложените цели. Набелязаха също визията и стратегиите за успешното развитие на бизнеса през настоящата година в съответствие с търсенията и потребностите на клиентите и партньорите на компанията.

За сплотяване на екипа и създаването на весела атмосфера допринесе и проведеният куиз - „Застрахователен лабиринт“, с участието на специалния гост Ники Кънчев. Куизът бе не само забавен, но и полезен за участниците, предоставяйки им нови знания за различните аспекти на застраховането и интересни факти и казуси.

 

Свържете се с нас

Често задавани въпроси

01

Как мога да получа оферта за продукт за корпоративни клиенти?

За въпроси и оферти, свързани с нашите продукти за корпоративни клиенти, моля пишете ни на [email protected] или се свържете с нас на 0700 400 99.
02

Какво да направя, ако имам нужда от неотложна медицинска помощ и/или лечение извън работно време?

В неработно време, можете да посетите избрано от вас лечебно заведение за спешна или неотложна медицинска помощ. Съберете всички медицински и финансови документи за ползваните здравни стоки и услуги. Разходите се възстановяват при условията на вашата Застраховка.
03

Кога и как ще ми плати застрахователя?

До 15 дни след като е получил всички доказателства, застрахователят трябва или да плати, или да откаже, като задължително посочи каква е причината за отказа. Този срок важи за всички предлагани застраховки.
04

Имам допълнителна здравна застраховка. Налага се да постъпя за лечение в болница. Необходимо ли е предварително да Ви информирам?

В случай че Ви предстои хоспитализация, не е необходимо да получите потвърждение от застрахователя. Ако имате нужда от съдействие, ние сме готови да Ви подпомогнем в координацията с избраното от Вас лечебно заведение на телефон 0700 400 99 от 9:00 до 17:00 часа в работни дни.
05

Какви покрития има по застраховка Домашно имущество?

Стандартното покритие включва основните рискове – пожар, природни бедствия, наводнения, бури, градушки. Допълнително, по ваше желание може да се включат покрития като земетресение, кражба, злоумишлени действия на трети лица и други.