Открийте новите възможности в нашата онлайн платформа MyAxiom

Ние в Аксиом усилено работим и сме твърдо решени да продължим да вървим в крак с технологичния напредък, за може да предложим на своите клиенти модерни, гъвкави и удобни решения, съобразно техните променящи се потребности и очаквания.

От 8-ми април 2025 разширяваме нашата електронна платформа MyAxiom с новия ни модул за онлайн продажба на застраховки AxiHome и AxiTravel.

Електронната ни платформа MyAxiom предлага различни опции от продукти и услуги. В допълнение към изцяло онлайн  завеждането на претенции по всички видове застраховки, проследяване на лимитите и статуса на заведените претенции, резервиране на час за преглед в Супердок, вече в MyAxiom лесно, бързо и удобно може да сключите застраховки домашно имущество и  Помощ при пътуване в чужбина.

 „С пускането на онлайн продажбите на двата продукта, ние се стремим да достигнем до съвременните хора, които търсят продукти и услуги с най-добро съотношение между качество и цена. Лесният достъп и наличието на услугата 24 часа в денонощието, в комбинация със стабилната финансова традиция и надеждност, гарантират удобство и сигурност за всеки наш клиент“, споделя изпълнителният директор на компанията Цветелина Михайлова.

Онлайн застраховките AxiHome и AxiTravel имат множество предимства, които се надяваме да ги направят предпочитан избор за нашите клиенти:

  • Удобство: Можете да застраховате домът и пътуването  си от комфорта на дома си, без да посещавате наш офис и да получите вашата полица по предоставения от вас електронен адрес.
  • Бързина: Процесът е значително по-бърз, като често отнема само няколко минути.
  • Достъпност: нашата електронна платформа MyAxiom е достъпна 24/7, което означава, че можете да сключите застраховката си по всяко време, да огледате на спокойствие предоставената ви информация, да направите справка за термините и изберете най-релевантната за вас опция и цена.

В  следващите месеци ще продължим да развиваме електронната ни платформа MyAxiom и да разширяваме предложенията си, за да ви предоставим още по-високо качество и удобство.

Свържете се с нас

Често задавани въпроси

01

Кога трябва да си направя Медицинска застраховка за чужденци в България?

При влизане или транзитно преминаване през територията на Република България е необходимо да имате сключена медицинска застраховка.
02

Какво да направя, ако имам нужда от неотложна медицинска помощ и/или лечение извън работно време?

В неработно време, можете да посетите избрано от вас лечебно заведение за спешна или неотложна медицинска помощ. Съберете всички медицински и финансови документи за ползваните здравни стоки и услуги. Разходите се възстановяват при условията на вашата Застраховка.
03

Как мога да получа оферта за продукт за корпоративни клиенти?

За въпроси и оферти, свързани с нашите продукти за корпоративни клиенти, моля пишете ни на [email protected] или се свържете с нас на 0700 400 99.
04

Как да действам, ако се случи застрахователно събитие?

Необходимо е да ни съобщите и да заведете претенция. Сроковете за съобщаване и начинът на завеждане са описани в застрахователния договор. Препоръката ни е при всички случаи да ни се обадите възможно най-скоро след инцидента.
05

Какви покрития има по застраховка Домашно имущество?

Стандартното покритие включва основните рискове – пожар, природни бедствия, наводнения, бури, градушки. Допълнително, по ваше желание може да се включат покрития като земетресение, кражба, злоумишлени действия на трети лица и други.