Открийте новите възможности в нашата онлайн платформа MyAxiom

Ние в Аксиом усилено работим и сме твърдо решени да продължим да вървим в крак с технологичния напредък, за може да предложим на своите клиенти модерни, гъвкави и удобни решения, съобразно техните променящи се потребности и очаквания.

От 8-ми април 2025 разширяваме нашата електронна платформа MyAxiom с новия ни модул за онлайн продажба на застраховки AxiHome и AxiTravel.

Електронната ни платформа MyAxiom предлага различни опции от продукти и услуги. В допълнение към изцяло онлайн  завеждането на претенции по всички видове застраховки, проследяване на лимитите и статуса на заведените претенции, резервиране на час за преглед в Супердок, вече в MyAxiom лесно, бързо и удобно може да сключите застраховки домашно имущество и  Помощ при пътуване в чужбина.

 „С пускането на онлайн продажбите на двата продукта, ние се стремим да достигнем до съвременните хора, които търсят продукти и услуги с най-добро съотношение между качество и цена. Лесният достъп и наличието на услугата 24 часа в денонощието, в комбинация със стабилната финансова традиция и надеждност, гарантират удобство и сигурност за всеки наш клиент“, споделя изпълнителният директор на компанията Цветелина Михайлова.

Онлайн застраховките AxiHome и AxiTravel имат множество предимства, които се надяваме да ги направят предпочитан избор за нашите клиенти:

  • Удобство: Можете да застраховате домът и пътуването  си от комфорта на дома си, без да посещавате наш офис и да получите вашата полица по предоставения от вас електронен адрес.
  • Бързина: Процесът е значително по-бърз, като често отнема само няколко минути.
  • Достъпност: нашата електронна платформа MyAxiom е достъпна 24/7, което означава, че можете да сключите застраховката си по всяко време, да огледате на спокойствие предоставената ви информация, да направите справка за термините и изберете най-релевантната за вас опция и цена.

В  следващите месеци ще продължим да развиваме електронната ни платформа MyAxiom и да разширяваме предложенията си, за да ви предоставим още по-високо качество и удобство.

Свържете се с нас

Често задавани въпроси

01

Ще пътувам в чужбина с цел лечение. Застраховка Помощ при пътуване ще покрие ли разходите ми?

Това е едно от изключенията по застраховка Помощ при пътуване и тези разходи за лечение няма да бъдат покрити. Застраховката не покрива медицински разноски извършени с цел планирано лечение, както и медицински разноски за състояния, възникнали преди сключването на застраховката.
02

Как да действам, ако се случи застрахователно събитие?

Необходимо е да ни съобщите и да заведете претенция. Сроковете за съобщаване и начинът на завеждане са описани в застрахователния договор. Препоръката ни е при всички случаи да ни се обадите възможно най-скоро след инцидента.
03

Какъв вид сгради могат да се застраховат по застраховка Домашно имущество?

По застраховка „Домашно Имущество” могат да бъдат застраховани апартаменти, къщи, други сгради и постройки от специален тип като гаражи, плевни, огради и др.
04

Кога и как ще ми плати застрахователя?

До 15 дни след като е получил всички доказателства, застрахователят трябва или да плати, или да откаже, като задължително посочи каква е причината за отказа. Този срок важи за всички предлагани застраховки.
05

Имам допълнителна здравна застраховка. Налага се да постъпя за лечение в болница. Необходимо ли е предварително да Ви информирам?

В случай че Ви предстои хоспитализация, не е необходимо да получите потвърждение от застрахователя. Ако имате нужда от съдействие, ние сме готови да Ви подпомогнем в координацията с избраното от Вас лечебно заведение на телефон 0700 400 99 от 9:00 до 17:00 часа в работни дни.