Кои са финалисти в престижния конкурс Мениджър на годината 2025

Десетте висши мениджъри, финалисти в престижния конкурс „Мениджър на годината 2025“, бяха обявени днес от организаторите от сп. „Мениджър“. За 18-а поредна година инициативата отличава лидерите, които създават, прилагат и утвърждават добри управленски практики, високи етични стандарти и обществена отговорност в българския бизнес. Тя се реализира с подкрепата на EOS, Метрореклама, Photomate, Arteks, BMW Бова кар, Mondelez и ЗК Аксиом – компании, които споделят визията за развитие чрез добри практики, иновации и корпоративна отговорност.

Тази година над 120 компании заявиха участие в конкурса. Изборът на финалистите се основава на строга методология, разработена от „Делойт“ (Deloitte), която включва оценка по финансови показатели, управленски практики и личностни качества. До финалния кръг достигнаха десет изявени мениджъри от различни сектори на икономиката – производство, търговия, застраховане, технологии, строителство, логистика и финанси.

Общият брой на участниците във всички етапи на конкурса е 65. Ръстът в приходите на компаниите-финалисти за 2024 г. достига 26%, а сумарните им приходи възлизат на 5,5 милиарда лева. Тези резултати са доказателство за лидерството, адаптивността и иновациите на съвременните бизнес лидери в България.

Победителите в конкурса „Мениджър на годината 2025“ ще бъдат обявени на 10 ноември в Софийската опера и балет. Освен най-добрия мениджър, ще бъдат отличени и водещите в категориите „Най-добър нов бизнес“, „Бизнес в първите 20 милиона“, „Екип на годината“ и „Бизнес трансформация“.

Свържете се с нас

Често задавани въпроси

01

Какво да направя, ако имам нужда от неотложна медицинска помощ и/или лечение извън работно време?

В неработно време, можете да посетите избрано от вас лечебно заведение за спешна или неотложна медицинска помощ. Съберете всички медицински и финансови документи за ползваните здравни стоки и услуги. Разходите се възстановяват при условията на вашата Застраховка.
02

Какви покрития има по застраховка Домашно имущество?

Стандартното покритие включва основните рискове – пожар, природни бедствия, наводнения, бури, градушки. Допълнително, по ваше желание може да се включат покрития като земетресение, кражба, злоумишлени действия на трети лица и други. 
03

Как мога да получа оферта за продукт за корпоративни клиенти?

За въпроси и оферти, свързани с нашите продукти за корпоративни клиенти, моля пишете ни на [email protected] или се свържете с нас на 0700 400 99.
04

Кога и как ще ми плати застрахователя?

До 15 дни след като е получил всички доказателства, застрахователят трябва или да плати, или да откаже, като задължително посочи каква е причината за отказа. Този срок важи за всички предлагани застраховки.
05

Как да действам, ако се случи застрахователно събитие?

Необходимо е да ни съобщите и да заведете претенция. Сроковете за съобщаване и начинът на завеждане са описани в застрахователния договор. Препоръката ни е при всички случаи да ни се обадите възможно най-скоро след инцидента.