Бизнес клиенти

Axiom за

Бизнес клиенти

Индивидуални клиенти

Axiom за

Индивидуални клиенти

Изберете нас защото...


Имаме зад гърба си повече от 25 години опит и експертиза в сферата на застраховането

Имаме зад гърба си повече от 25 години опит и експертиза в сферата на застраховането


Предоставяме иновативни и гъвкави застрахователни решения, отговарящи на вашите изисквания

Предоставяме иновативни и гъвкави застрахователни решения, отговарящи на вашите изисквания


Вярваме, че ключът към успеха е разбирането на потребностите и изискванията на всеки наш клиент

Вярваме, че ключът към успеха е разбирането на потребностите и изискванията на всеки наш клиент


Подхождаме с интерес и ентусиазъм към всичко ново, защото просто обичаме това, което правим

Подхождаме с интерес и ентусиазъм към всичко ново, защото просто обичаме това, което правим

Ние сме застрахователна компания Axiom

Предлагаме практични и работещи застрахователни решения за да бъдем полезни на нашите клиенти. Защитаваме това, което е ценно за тях, като осигуряваме безопасност, стабилност и надеждност.

Повече здраве и мотивация за вашия екип – новата услуга на Аксиом е тук

03-09-2025
В днешната динамична бизнес среда грижата за служителите е не просто социална отговорност,...
Научи повече

Здравна грижа без граници: AxiHealth Global с премиера в Бургас и Варна

04-08-2025
ЗК Аксиом представи своята международна здравна застраховка AxiHealth Global на специални...
Научи повече

Защо Гърция е любима лятна дестинация за над 1 милион българи

24-07-2025
Гърция е страната, в която всяко лято се влюбват над 1 милион българи. Само на няколко...
Научи повече

Често задавани въпроси

01

Кога и как ще ми плати застрахователя?

До 15 дни след като е получил всички доказателства, застрахователят трябва или да плати, или да откаже, като задължително посочи каква е причината за отказа. Този срок важи за всички предлагани застраховки.
02

Какви покрития има по застраховка Домашно имущество?

Стандартното покритие включва основните рискове – пожар, природни бедствия, наводнения, бури, градушки. Допълнително, по ваше желание може да се включат покрития като земетресение, кражба, злоумишлени действия на трети лица и други. 
03

Кога трябва да си направя Медицинска застраховка за чужденци в България?

При влизане или транзитно преминаване през територията на Република България е необходимо да имате сключена медицинска застраховка.
04

Как да действам, ако се случи застрахователно събитие?

Необходимо е да ни съобщите и да заведете претенция. Сроковете за съобщаване и начинът на завеждане са описани в застрахователния договор. Препоръката ни е при всички случаи да ни се обадите възможно най-скоро след инцидента.
05

Какво да направя, ако имам нужда от неотложна медицинска помощ и/или лечение извън работно време?

В неработно време, можете да посетите избрано от вас лечебно заведение за спешна или неотложна медицинска помощ. Съберете всички медицински и финансови документи за ползваните здравни стоки и услуги. Разходите се възстановяват при условията на вашата Застраховка.